Thursday 15 December 2011

problem betullah -.-

well, semalam (14/12/11) my blog ada problem, so made another blog coz igtkan blog 1st tu yg bermasalah.
then saya duplicate bulat2 balik, tgk2 ada jugak problem tuu.

so kiranya saya ada two blogs - first blog - kedebaboomm.blogspot.com and second blog - kedebabooommmm.blogspot.com

then saya fed up, saya log out, my bro pakai laptop. then lama2 sikit, bila saya log in balik prob tu dah okay ! ;)

so sekarang ni, saya dah tukar yg kedebaboomm.blogspot.com tu jadi tumblrr.blogspot.com
yg kedebabooommmm.blogspot.com jadi kedebaboomm.blogspot.com.

faham2 sendirilah ye, maksudnya sapa yg dah follow blog ni sblm ni, kira follow blog TUMBLRR tu, so kalau boleh follow la blog ni ye ~~~ ;)

No comments:

Post a Comment

hihi

http://colourlovers.com.s3.amazonaws.com/images/patterns/2906/2906052.png ;)