Sunday 11 March 2012

It's War.

ey no bukannya it's war~ mblaq. (tapi nak promote gak ah ; http://www.youtube.com/watch?v=AmnH2RZ3VB8 , wey best weyy)

hahah sejak kecik, dari tadika ke sekolah rendah, tak penah o ada masalah sebegini rupa :O
paling dahsyat pung sebab tak tahan dgn kawan yg annoying. tu je.

tapi sejak masuk sekolah menengah? ey masalah sesama batch, dgn senior and now sesama kelas.

well ni pasal budak A *bkn nama sebenar*, dia pandai, kaya, lawa, netball, baik (?) idk :D
but well dia manusia biasa, ada kala dia baik (oh wow yeay) ada kalanya dia. . .  *kurang* baik. . (?)
sama mcm saya :D

and then ada satu konflik. . . as she's a leader.

dia takda pung buat masalah ngan aku but. . . well i found she's wrong in this case so aku pung kutuk dia.
then. . . bila pikir2 balik, via maturity and akal fikiran, i shouldn't do that, kan?

she made no mistake la to me, tp biasalar manusia, mengutuk itu seronok (?) :D
tp dia kawan aku. . and she was nice to me, so aku pung rasa bersalah.

and skrg ni tgh cuti. . . bdk2 anti A pun mengutuk di laman sosial Facebook dan aku pun join (?).

but aku rasa bersalah aku pung delete komen aku and decided utk tarik diri from this ' war '.

then. . . pihak A pung start juga membuat setatus setatus:

yg ni status A, tak sure ar pasal ape, tp rasanya pasal kitorg dah.


yg ni tau ar pasal ' war ' tu tp tak sure ar kalau pasal status kitorg ke tak. but memandangkan mcm kitorg je yg mgutuk kat fb tu, aku terasa ar.
#p/s: argh, lupa nak censored kan dp, but nvm.

and so, im here tellin sesape yg membaca, (takut ada yg salah faham)

saya tarik diri dari war ini kerana saya bersalah bukan kerana saya cuak.

okay dah bye :D nak gi mandi. me so busuk HAH.


No comments:

Post a Comment

hihi

http://colourlovers.com.s3.amazonaws.com/images/patterns/2906/2906052.png ;)